Pamuk_bebegim42 ben pişirmeden önce karıştırıyorum kaynamaya başlayınca fincanım yarısına ladar dolduruyorum. Tekrar kaynatıyorum bi kaç saniye geri kalanını döküyorum . Köpüğünü alırken kaşık kullanmam , ilk döktüğünü biraz fazla dök fincanım yarısına kadar mesela o zaman çok köpüklü olur . Ben hep öyle yaparım herkes beğenir köpüğünü . Hatta derler aynı marka kahve aynı makına nasıl seninki böyle oluyor diye .