BozMoms ben bezlerde yazan kilo araligina göre değil de bebeğimi rahat etmesine göre kullandım 1 numarayı 1. 5 ay kullandım 2 yı çok az kullandım. 3 numarayı uzun süreli kullandım 2.5 aylıkken 3 kullanıyordum.3 aylıkken biraz büyük de olsa 4 kullandım adada 3.5 tan itibaren 4 e geçtim . Bebeğim normal kiloda ama anlamadım yani bir türlü bez numaralarını erken yükselttim gibi geldi şu an sleepy ekonomik 4 numara küçük geliyor Molfix 4 kullanıyorum . Sleepy naturalin kalıbı daha büyük sanırım ya da bezlerken çok sıkı bezledim ondan mı diyorum ama o zamanlar çok fazla tasma da yapıyordu. Bence küçük paket al dene memnun kalırsan devam et