Benimle iddalaşan çok insan var yok 1 aylık bebek 3 numara kullanırmıymış ben sleepy kullanıyorum 2 numarası 3-6 kilo arası şuan 2 numaradayız bacaklarını çok kızartıyor iz yapıyor bende 2 numaralı paket bitince 3 e geçeyim diyorum 3 numara bezde 4-9 kilo arasıymış sizce ? Hangimiz doğru ?