Havva450 ah ah yemeyen çocuk çok zor oğlum 2.5 yaşında dediğiniz gibi ek gıdaya geçişte güzel yedi hatta 10 aylık olana kadar gayet verdiğim her şeyi yiyordu ne zamanki 10. Aydan sonra dişi çıktı bir iştahsızlık geldi şimdi her yemeğimiz kavga dövüş asla yapmak istemiyorum ama tehditle kızarak yemek yediriyorum ekran açıyorum ve hepsini gerçekten mecburen yapıyorum çünkü o kadar yemek yemek istemiyor ki abur cubur bile ağzına sürmüyor düşkün değl ve çok zayıf bazı kan değerleri de kötü vitaminle takviyeyle iştah surubuyla falan idare etmeye çalışıyorz sadece çorba yemek istiyor bir de pilavı biraz gönüllü yiyor o kadar kahvaltı zaten zulüm.. inşallah düzelir yerler çok dua ediyorum ne duysam deniyorum