Bebeğim 1 yaşında bir kız çocuğu.Allahim hicbirsey yemiyo.Ek gıdaya başladığımızda kışa giriş zamanıydı ıspanak pırasa güzel güzel yiyordu çok şükür.Ocaktan beri ağzına hicbirsey sürmüyor ne zaman diş çıkmaya başladı bıraktı.Bir ara kuru ekmek yerdi artık onu da yemiyo.Cocugu böyle olan varmı çok yıprattı bu durum beni nolurr fikir verin siz napiyorsunuz