Benim bebeğim 36 haftalık doğdu erken doğum riskim vardı gebeliğin 5. Ayından itibaren gecikirmek için iğne yapıldım sürekli 36. Haftamda artık 3 cm açıklığım olduğu ve bebek gelişmediği için Sünni sancı verildi ama bebek doğmadı sezaryen olmak zorunda kaldım rahmim küçük olduğu için belli kilodan sonra tartmamış bebeği ve ince olduğu için de kasılmam olmamış normal doğuramamışım bana da doktor 2 sene çocuk yapma dedi. Aynı sorunları ikinci gebeliğinde de yaşayacaksın muhtemelen dedi