Asibel ilki 30 haftada dogdu kaybettim.
Büyük oğlum 36 haftalik dogdu şu an 15 yasinda
Küçük oğlum 35 haftalik dogdu şu an 23 aylik.
Benim sorunum rahim ağzı yetmezligiydi.ilk bebeğimi kaybettikten sonra teşhis konuldu. Diğer 2 hamileligimde rahim ağzına serklaj dikişi atıldı ve 2 zor hamilelik geçirdim.
Eğer daha önce erken doğumunun varsa mutlaka rahim ağzı yetmezligininatastirin.cogu doktor birkac tane bebek kaybı olmadan ,erken doğum olmadan ölçmüyor