Aydannn-61 Öncelikle bu onun gelişim sürecine dahil bir mevzu annesi biliyorum o sancılandıkça elinden bi şey gelmedikçe çok üzülüp yıpranıyorsun ama inan geçecek 🌸
Önerime gelirsek ben emzirmeden önce sab simplex verdim, güzel geğirtiyor olay da bu ağız gazını çıkarırsanız rahat edersiniz. Mide gazı bağırsağa inerse sıkıntı başlıyor. Başlarını tutmaya başladıklarında rahat ağız gazı çıkıyor bu da gaz sıkıntısını bitiriyor yavaş yavaş. günde 3 kez Nurse colex şurubu da verdim ben tamamen bitkisel ve işe yaradı. AMA en önemlisi masaj. I love u masajını her beslemeden sonra yavaş yavaş yaptım hem geğirdi hem biriken gazı gitti, masajla rahatladık. Şimdi 3 aylık. Bunlarla 2. ayını doldurduğunda gazımız bitmişti.🌸