Biz de 59 Günlüğüz, o kadar çok ağlıyor iki iki gün önce acile götürdük. Dün de kendi doktoruna. Ultrasyonda çektik, gazı çok fazla. Biogay ve aguie kullanıyordum. Doktor aguie ye devam bioğay yerine de sám simple yazdı. Karın ve bacak masajı yap dedi. Bir de her beslenmeden sonra üstten gazını çıkart dedi. Dakikalarca sırtını sıvazlıyorum ama her defasında üstten çıkmıyor. Gaz birikiyor yi yoksa.