Menenjit aşılarını özel hastanede mi yaptırıyorsunuz yoksa aile hekimliğ nde mi ? Çünkü bizim sağlık Ocağı özel aşıları yapmıyor ve bu durumda ben özel hastane 500 TL’de muayene ücreti Ödemiş oluyorum çok sinir bozucu hem aşıyı alıyorum hem bi aşı yapılacak diye 500 tl ödüyorum. Bütün aşıları yapan sağlık ocağı neden özel aşıları yapmıyor ben anlamıyorum . Şimdi ben oğluma 2 rota aşısı yapana kadar bin tl Muayne Ödemiş oldum. Kaldı li menenjit 4 5 doz her gittiğimizde muayene ücreti mi ödeyeceğiz ya şaka gibi