superkahramanbiranne ellerimtombik1 bende bu konuyu araştırıyprum biraz daha açar mısınız bize .. dışarda nasuldınız ? Ek gıda döneminde nasıldı? Bezden kaka çıkıyor mu? Zoluğu kolaylığı neydi?
ellerimtombik1 superkahramanbiranne ben 30 kadar havlu bez iç bez aldım ve cover denilen dış bez kullandım farklı markalar aldım ama babyno bu konuda gayet iyi ☺️pocket dedikleri cepli bez içine yerlestiriliren de var ama ben sadece cover silinebilir ve cepli.olmayan kullandım dışarı da kirli bez çantası diktirdim iki cepli bir çanta olursa bir tarafına temiz bir tarafına kirli koyarsınız kolaylık olur ben hep öyle yaptim
ellerimtombik1 superkahramanbiranne ben ek gıda ile daha kolay olduğunu düşünüyorum çünkü ilk baştaki cıvık kaka olayı ek gıda ile bitiyor liner denilen bezi kullandığından alıp atması kolaylaşıyor . Haftada iki kez çamaşır makinesi çalışıyor bezlerde genellikle leke kalmıyor güneşte kuruttuğundan. Yani diğerinden elbette ki kolay değil ama aşırı da zorluğu yok haftada iki kez makine çalıştırıp Bir de işte kakasını yani lineri alip çöpe atıyorsun o olay var onun dışında çok da zorluk yaşamadım iki sene dediğim gibi yine olsa yine kullanırdım
ellerimtombik1 superkahramanbiranne Bir de ben bu bez sayesinde oğlumun daha çabuk tuvaleti öğrenmeyi düşünmüyorum o açıdan da çok faydasını gördüm
Melson21 Ysgl26 🤣 Allah askina Yurtdisinda yasiyorum, kendim kullanmiyorum ama burada da inanilmaz cok kullaniyor hem masrafi az, doga’yi kirletmiyor ve bebek icinde pisik vs yapmiyor. Yani bilmeden sacma sapan konusuyorsunuz demeden gecemedim 😛