nefertitiwoman Bu bezlerden kullanan var mı? Kullanışlı mı? Kullanan varsa bana hangisinden kullandığınızı atabilir misiniz?
Suheyla_sultan nefertitiwoman bende çok araştırdım henüz kullanmadım ama aldım bebeğe hazırlık. Bakalım kullanırsam yazarım. Bide youtube de çok video var bunlarla ilgili ordan da bak istersen canım
Suheyla_sultan nefertitiwoman bende çok araştırdım henüz kullanmadım ama aldım bebeğe hazırlık. Bakalım kullanırsam yazarım. Bide youtube de çok video var bunlarla ilgili ordan da bak istersen canım
ellerimtombik1 nefertitiwoman ben kullandım ve bebem 16 aylıktı tuvaleti öğrendi kaldiridm şimdi 2.bebeme inşallah pişman olmadan kullandım 2 aylıktı kullanmaya başladım hocc paket bez almadım dışarda bile rahatlıkla kullandımmm
nefertitiwoman Suheyla_sultan benim bebeğim iki aylık bez vücuduna iz yapıyor ve pişik olma ihtimali var. Diğeri yapmıyormuş sanırım ve tuvalet iletişimi için istiyorum da hangisi iyi bilemedim. Youtube dan bakayım o halde
Suheyla_sultan nefertitiwoman evet evet kesinlikle olmuyormuş pişik tüm kullananlar öyle söylüyor. Bide iletişim için çok iyi onu bende düşünüyorum. İletişim de olur sa çok iyi olur kaka bulaşmaz beze yıkanması da rahat olur
nefertitiwoman Suheyla_sultan valla şu an sadece kaka olayını düşünüyorum çünkü genelde bele kadar kaka yapıyor onu nasıl bezle alıştırcam bilmem her dk yıkamak gerekecek gibi 😀
Ysgl26 Ay hiç uğraşamam ne o elinde yıka kurut sanmıyoeum ki hijyenik olsun.. ne o 90 lı yıllardaki gibi
Suheyla_sultan nefertitiwoman yok canım o aynı ıslak mendil gibi kuru hali kakadan sonra onu atıyorsun. Kaka hiç beze bulaşmıyor. Bezi makinaya atıyorsun
nefertitiwoman Ysgl26 ne için olduğunu bile bilmiyorsunuz yorum yapıyorsunuz. Herkesin yaptığı doğru mu yani belki ben çevreci bir insanım kendime de ped kullanmam mesela adet kabı kullanıyorum. Bez zararlı ki alternatiflere yönelmişim burda kullanan var mı diye soruyorum. Fikriniz yoksa yorumunuzu kendinize saklayın
Melson21 Ysgl26 🤣 Allah askina Yurtdisinda yasiyorum, kendim kullanmiyorum ama burada da inanilmaz cok kullaniyor hem masrafi az, doga’yi kirletmiyor ve bebek icinde pisik vs yapmiyor. Yani bilmeden sacma sapan konusuyorsunuz demeden gecemedim 😛
Ysgl26 nefertitiwoman adet kabı farklı bişy.. konuyu saptırmayınç doğada çözünen tamamen doğal benek bezleri var onları kullanın.. bunun yazı var kışı var yolculuğu var.. kaç gün kullanabilirsiniz en fazla
Uykusuzhergeceeee Ysgl26 yeni doğandan bezi bıraktırana kadar kullananları biliyorum. Gayet rahat kullanıyorlardı
nefertitiwoman Uykusuzhergeceeee ya bu cahil işte daha ne olduğunu bilmiyor burda uğraşamam falan yazmış sen uğraşma bize ne senden
superkahramanbiranne ellerimtombik1 bende bu konuyu araştırıyprum biraz daha açar mısınız bize .. dışarda nasuldınız ? Ek gıda döneminde nasıldı? Bezden kaka çıkıyor mu? Zoluğu kolaylığı neydi?