PoncikKaan çok hoş bir düşünce.. okuması bile motive ediyor insanı. Aslında ileride bu anların hepsinin geride kalacağını birdaha hiç bu anları yaşayamayacağımızı düşününce tüm bunlar katlanılır geliyor. Öyle ki katlanmak zorundayım zaten, çözümü eğer memeden kesmekse veya çocuğumu ağlata ağlata saatlerce yalnız bırakıp adına eğitim denilen uygulamadansa, seve seve katlanırım.
sadece bu dönem gerçekten çok yorucu, çok yıpratıcı. BuNa başka çözümler var mı duymak istedim :)