Hanımlar merhaba..
aranızda gerçekten uyku problemi yaşayan, yaşamış ve atlatmış olan var ise önerilerinizi dinlerim. 3-4 aylık 6-7aylık anneler lütfen daha çok erken, ben şöyle böyle demeyin. Burda istediğim yaşadığımı yaşayan varsa, onların önerilerini dinlemek. Kızım emiyor.. gece sabaha kadar memede. Çıldırıyorum artık. Çevremdekiler memeyi kesince uykusu düzene girer diyenler var bu doğru mudur acaba? Mama veren ve yinede bu gece uykularında sıkıntı çeken anneler var mı?
kızımın ne gündüz uykusu var ne gece. Geceleri aktif olmuyor, uyanıp kalkmak vs istemiyor. Sadece memeye uyanıyor. Ağlıyor ve meme ağzına girmeyene kadar asla sakinleşmiyor. Meme ağzına girdiği an devamm.. sabaha kadar aşırı yorucu bir kısır döngüdeyiz. Yazanlara teşekkürler.