Tubtub7171 7 aylıktan beri hastalık dönemleri dışında haftada bir kez yoğurduna minik minik doğradığım çiğ sarımsaklardan ekliyorum yiyebildiği kadar. 1 yaşından sonra balla karıştırıp vermeye başladım hastalık döneminde de iki günde bir verdim bir de beslenmesi çok önemli sağlıklı şeyler yediriyorum ek gıdaya geçtiğinden beri. Mesela şekerli şeyler vermiyorum abur cubur vermiyorum bütün öğünlerini evde kendim hazırlıyorum bu şekilde bağışıklığı güçleniyor