kızım 1.5 yaşında ve doğduğundan beri 4-5 kez bronşiolit olunca artık geçenlerde alerji testi yaptırmak istedim kedi köpek at kuş ananas ve elmaya alerjisi çıktı ilaveten Dr peluş oyuncaklara ev tozuna parfüme falan maruz kalmasin dedi tamam dedik neyse ama daha son.hastaligindaki ilaçlar bitmeden şimdi yine burnu akmaya hapsirmaya başladı genzi de akıyor. Şu an dış dönemi azı diş çıkarıyor bunu da belirteyim. Neyse sabah bı kadinin paylaşımlarını okudum çocuğunu ilacsiz buyuttugunu falan aslında kızım ilk ateslendiginxe ben de ilaç vermeyip vücudu savaşsin istedim ama.esim pimpirikli olduğundan onunla savaşamayip ilk ilacını verdim ama şu an görüyorum ki bu döngü bitmiyor yavrum haftalarca antibiyotik, hava, alerji şurubu kullani yor ama bunlar asla daimi bı çözüm değil. Sabahki kadın da ilaç kullanmadıkça bebegin hastalık sürelerinin kisaldigini ilaç kullanırken 1 haftada iyileşen çocuğun ilaçsız 2 günde iyileştigini söyledi ki bu doğru biz ilaç kullanıyoruz 1 hafta 10 günde anca hayrediyor. Bu konuyla alakalı birkaç da makale okudum kafama yattı. Yani doğal takviyeyse takviye savasmaksa savaşmak kızımın vücuduna daha fazla antibiyotigi asilamamaya karar verdim ama henüz bilgim çok az. Bide tabi benim kızım alerjik olduğundan ben ne kadar uygulayabilirim bilmiyorum ama en azından mevsim nezlesinde direnebilirim su an oule olmuş gibi adına alerjik rinit diyolar bütün belirtileri tutuyor şu ankinin. Bu arada zaten kızım da hastalıklarında çok ateşlenen bi bebek değil çok şükür. Neyse buraya benim gibi yapan, yapmak isteyen, düşünen anneler var mı fikir almak için açtım bu postu akıl akıldan üstündür mesela ben şunu yaptı yorum bağışıklığına çok iyi geliyo falan diyen. Etrafim sürekli antibiyotik kullanan ama asla tam anlamıyla iyileşemeyen çocuklarla dolu ben yol yakinken bu antibiyotik bağımlılığını durdurmak istiyorum siz ne dusunuyosunuz araştıran eden var mı