Hoşgeldin 4. Ay 😂 ben böyle bir şey görmedim bebeğim şuan 4+19 ve bu ay ağlama krizleri ( komşular işkence yapıyorum sanıyordur ) meme reddi, uyku öncesi uykuya geçişlerde krizler, gündüz uykuları reddi, huysuzluk, yeni sesler çıkartma, kendi kendine dönme, oturmaya çalışma, kendi vücudunu kaldırmak isteme ve gece değilmiş gibi uyanıp oyun oynama örneğin şuan ben 😂 bize güneş doğdu gün başladı şuan bizim için. Umarım sen çok daha kolay atlatırsın biz de 5. Ayda bunları arkamızda bırakırız