Tombikdonerartikcokpahali Meva23 Ya 2. Elcilerde uçmuş. Gerçekten uyguna veren olursa helal olsun bazilari var 0 fiyat niyetine koyuyor inşallah bulursun valla sabaha kadar elle sallamak zor
Meva23 Tombikdonerartikcokpahali evet dolap uygulamasınada baktım bin tl bin yediyüz tl zaten sıfırı ikibin almak bişey değil çok kullanılmicak oluncads o kadar vermek istemiyorum
midekoruyucu Tombikdonerartikcokpahali hahahahahaha kız ne biliyim ben hırdavat gibi bişey diyorum erkek mi acaba skjsjsjsjsjsjkjj
Haylazbaby Meva23 hayat kurtaran bi aparat. Üç kademeliydi sanırım. Tuşa bastıkça hızlanıp yavaşlıyordu. Ben kullandım bundan . Çok memnundum . 3 sene önce 500 tl ye alınmıştı
Meva23 Haylazbaby ah ben böyle bir şeyin olduğunu yeni öğrendim teknoloji özürlü ben😂 bilsem hamileyken alır koyardım
Haylazbaby Meva23 hemen çocuk ağlayınca ya da hapşırınca bile devreye giriyor sallamaya . Yarım saate alıyordum ben sesi duydukça sallıyordu . Eğer ağlayan bi çocuğunuz ya da uykusu sıkıntılı bi çocuksa almanızı şiddetle tavsiye ederim
Meva23 Haylazbaby çok gazlı bi bebek malesef beşiği sallamadan asla uyumuyor uyanana kadar o beşik sallanacak yoksa anında kalkıyor durunca evde yemekler nöbetleşe yeniyor biri mutlaka onun başında🤦♀️
Haylazbaby Meva23 yanlış anlamayın eğer yine ilerde bebek düşünürseniz sıfır mantıklı. Ama öyle bi düşünceniz yoksa ikinci eli bulmanız zor
Meva23 Haylazbaby neden yanlış anlayayım ama öyle bir düşüncem yok çünkü zaten 3. Bebeğim artık yeter bence😂
SCerenY Meva23 bende var satmıyorum ne yazık ki ama 2. El bulamazsanız bile alın bence şükredeceksiniz. Biz aşırı kullandık bunu. Eşim çok horluyor gece bütün gece sallanarak uyuyordu bebeto 😂😂
Meva23 SCerenY ikinci el çok ama sıfır fiyatına bende son bebe olduğundan almasam çok pahalıya diye düşündüm ne bileyim napsam eşim sıfırını alma taraftarı bende uygun buluruz belki diye bakınıyorum
SCerenY Meva23 bence direkt sıfırını alın 200-300 lira için riske girmeye değmez. Paranızın karşılığını verecek bişey sonuçta bütçeniz varsa alın pişman olmazsınız
Meva23 SCerenY dolap uygulamasında buldum bin tl kargoyu almadan parayı satıcıya yatırmıyormuş uygulama hiç ordan alışveriş yapmadım ama bilmiyorum
SCerenY Meva23 dolap trendyolun alt markası güvenilir bir yer. Ben de çok alışveriş ve satış yaptım güvenebilirsiniz 🙏🏻
Meva23 SCerenY inşallah aldım bakalım haftaya gelir herhalde artık her dakka sallamaktan kurtulucam 😂
Oanne midekoruyucu kanka bunu bebeğe takıyorsun bi uyku tuşlarından birine basıyorsun bebek uyuyor 🤦🏻♀️