RahAyDoruk Selim132402 biz 10 gün sonra altı aylık olucaz kabuk bağlama evresine geçti yapıldıktan bir buçuk ay sonra kızardı şişti sonra iltihap yaptı aktı şimdi kabuğa geçti sürekli bakın koluna zaten kızarıyor ilkten anlarsınız
Bernaebu 1ogrencianne bizde ates oldu canim surekli takip ettim gece gunduz ve 6 saatte bir calpol ver demisti doktorum atesi ciktiginda bende verdim
Cennet1212 1ogrencianne zeytinyagı kekik pul biber kirmizi toz biber kaya tuzu ve limonu karistiriyor eşim icine dışına sürüyor valla mis gibi oluyor tadina doyum olmuyor kaya tuzu baliga cok yakisiyor deneyin derim
Baharaytekin Selim132402 bizim 5. Ayda belirgınlesti 6 da baya yara gbı oldu suan 7 btti hala şiş ama dr normal dedı
Eylul_sMom Bizimde şuan sivilce izi gibi kızarık hafif kabarık durumda. 5.5 aylıyız biz de. İltihaplanma evresini bekliyorum bende. Hep açık kalacak dimi iltihaplandıgında yapmamız gereken bişey var mı pansuman vs gibi?
Bernaebu Eylul_sMom aaa ben bilmiyordum acik kalmasi gerektigini doktorumda birsey demedi ama gerci biz 3 ayligiz daha kisin nasil acik kalacak ki ya usuturuz cocugu
Eylul_sMom Bernaebu sanırım yanlış anlaşıldım. Hani pansuman falan yapılmayacak gazlı bezle ya da bantla kapatılmayacak anlamında sormuştum. Açık kalacak derken onu kastettim. Bende bilmiyorum tecrübeli annelere soruyorum. İltihap akınca herhangi bişey sürülecek mi ya da gazlı bezle falan kapatılacakmı diye :/
Seymagirgin Selim132402 4ay 21 günlüğüz yeni cıktı. İlk zaman ben dedimki aşı tutmadı heralde iz falan yok 😂 şimdi kocaman Bordo gibi kırmızılık var
Ask_ikra46 Selim132402 bir yada bir buçuk ay sonra başlar canım belirmeye bizdede öyleydi aşı tutmadı diye korkuyorduk ama tutuyor sonra çıkıyor
Bernaebu Eylul_sMom himmm sanmiyorum doktorumuz birsey demedi ama ilerleyen zamanda der mi acaba bilemedim bence kapanmayacaktir cunku kapanmayan yaralar daha cabuk iyilesir😊 önemli degil bu arada