2YildizAnnesi 1ogrencianne 1ogrencianne ablam tip okuyor ona sordum. O da pek tavsiye etmedi. Bebisin atesi cikmicaksa eger bu defa surupdan dolayi vucut isisiz dusuyormus. Ben ama atesi düsürmektense bebisi isitmayi göze aldim.. Bir kasigin yarisindan az verdim
Selim132402 1ogrencianne yook hiç korkmayın. Belki sizde olmaz. Bizde oldu ama kısa sürdü. Bi kaç saat sürdü. Hemşire huysuzlaninca bile ver dedi. Sabah 10 gibi yaptırmistim. Öğlen 3 gibi hafif ateş ve huzursuzluk oldu. Yarım çay kaşığı verdim. Bide akşam 7 gibi oldu. Yine yarım çay kaşığı verdim. Sonra gece uykusuna geçti. Bida da olmadı
1ogrencianne Selim132402 Ebeye sordum ben de bugün. O da verme dedi. Herkeste olacak diye bi şey yok şartlandırma kendini dedi. Huysuzlanırsa verirsin bi çay kaşığı dedi. Burada hiçkimsem yok biraz da ondan panik oluyorum. Annem yanımda olsa korkmazdım herhalde 😿
Melek24 1ogrencianne bende oyle duydum calpol aldim ama vermicem onceden verilince asjnin etkisini azaltiyormus daha sonrasinda ates olursa verin dediler oyke yaocan insallah kolay gecrr
Selim132402 Melek24 benim görüşüm, ateş olacakki vücut savassin. Kendiliğinden ateşi çıkmazsa ne ala. Ama çıkacağı yerde çıkmasini engellersek o virusle nasıl savaşacak vücut. Nasıl bağışıklık kazanacak. O yüzden bencede vermeyin boşver
Selim132402 1ogrencianne bende aynı şehirde oturuyorum ama çok uzağım mesafe olarak. Şehir dışında oturuyorum gibi birşey. Yeni taşındım. Ne komşu tanıyorum ne bişey. Inan aynı şehirde bende gurbetlik çekiyorum. Herşeyi telefonla arayıp soruyorum.
[silindi] @1ogrencianne 2.ay aşısından sonra 2-3 gün hafif ateş huzursuzluk uykusuzluk gibi durumlar oluyor. Aşıdan sonra 3-4 gün banyo yapılmıyor bu kadar ben sürekli kontrol altında tuttum ama ilaç falan vermedim gerek duymadım
zumramomm Selim132402 bizimde 3.5aylikken kabuklasti sisiyor gibi oluyor sinek ısırığı gibi kalıyor sonra.
aydiko Selim132402 3.aydan sonra iz ortaya çıkmaya başlarmış canım. 3.5 aylıkken belirginleşmeye başladı bizimki. Bebekten bebeğe değişebilir korkma☺️
[silindi] @1ogrencianne 0-3 ay arası bebeklerde 37.4 ten sonrası yüksek ateş diye biliyorum . Ateşi hafif olduğu için ölçmedim ama huzursuz oluyorlar kucakta gezdirdim ben
Selim132402 Doruk12 ay inşallah bizimkide öyle olur. Çıktıysa canını acıtmayım diye her gün bakıyordum :)
1ogrencianne Selim132402 İşte zorluğu burada belli oluyor gurbetin. Bebeğe bakmakta hiç zorlanmıyorum. Panik olmasam yeter bana 🙏🏻