designofflove Cagla10_aslan Biz rotayla beraber yaptırdık, rota yaptıracaksınız ayrı yaptırın. benim oğlum 2 gün ateşlendi, ben de artık aşılardan korkuyorum 😞 gitmeden önce calpol verenler ateslenmemis. 4 ay aşılarına giderken ben de önden vereceğim
Cagla10_aslan designofflove ben önden bısey vermedim gelince parol verdi sadece içirdim ateş yok ama çok huysuz ağlıyor hep memede