Cinarveannesi007 eğer erkek olursa kıza göre biraz daha zor oluyo ben kızımı 10 saat 15 dakika içinde doğurdum sabaha karşı 03:00′da gittim öğlen 13:15′de doğurdum ama oğlumda sabah 10′da gittim doğumhaneye gece saat 00:25′de doğurdum 14 saat 25 dakika çektim. Tek fark kızımda suyum evde gelmişti oğlumda dogumhanede doktor patlattı ikisinide suni sancıyla doğurdum ama oğlumu kendi sancimla doğurmayı çok istedim nasip değilmiş ve artık haftası dolup geçtiği için doktor yatış verdi 41+1 haftada doğdu oğlum