Kadergbs Emirtosum inşallah güzel olur her şey 🤲 eşimi tek bırakmak istemiyorum inşallah merkeze çıkarız biz de 🤲
Emirtosum Kadergbs inşallah diğer ilçeleri bilmiyorum ama yüksekova çıkarsa üzülmeyin orası merkezden bı tık daha gelişmiş merkezde koton LCW falan yok mesela orda var havaalanı da Yüksekova’da bizde çoğu zaman yüksekovaya gidiyoruz gezmeye
Emirtosum Elfbsra merkezdeyiz görev olmadığı zamanlar 8 5 calisiyolar görev gittikleri zaman belli olmuyor
AA201207 @Kadergbs @Elfbsra Hakkari merkezdeyim polis eşiyim jandarma hakkında bilgim yok bu yüzden.ama şehirle ilgili merak ettiğiniz varsa cevaplayabilirim
Kadergbs AA201207 ben sadece çocuklarımla gönül rahatlığıyla dışarı çıkabilirmiyim onu merak ediyorum.Eskiye dönerse oralar diye korkuyorum
AA201207 Kadergbs ben 8 aydır burdayım en ufak bişey yaşamadım yasayani da duymadım ama yarını bilemeyiz Allah korusun diyelim böyle devam eder inşallah