Kadergbs benim eşimde jandarma Hakkari’de yaşıyoruz ev sıkıntısı şöyle ev var güzel bakimli ev bulmak biraz zor. Kiralar çok ucuz yada çok pahalı diyemem evine ve ev sahibine göre degisiyor. Hakkari küçük gelişmemiş bı şehir ama yinede güzel rahat edebileceğiniz bir yer korkulacak herhangi bir yer değil çok küçük olduğu için adaptasyon ilk basta çok zor oluyor ama sonradan seviyorsunuz. İçiniz rahat olsun. İnsanlar gayet sıcak kanlı her yerin olduğu gibi buraninda iyisi kötüsü var tabi. Bana göre en büyük sıkıntı memleketime çok uzak olması ulasim biraz zor okadar