AnneKaplan bende bebeğimi yatarak emziriyorum. Özellikle sabahları. Hem onun uykusu açılmamış oluyor, hem ben daha uzun uyuyabiliyorum. Pazar günleri eşim mememe tutturuyor bazen 😬emzirip bitince alıyor ben uyumaya devam ediyorum 🙈 ben çok memnunum. Sadece burnunun kapanmamasına ve bebeğin tıkanmamasına dikkat etmek gerekiyor. İnşallah yatak ayırmayı da sorunsuzca halledersiniz.