miniknefess bende Atatürk mahallesinde oturuyorum, dediğiniz mahalle çok geniş bir alanı kapsıyor. Çamlık diye bir alan var mesire alanı aynı zamanda denize girilebiliyor, cefesi var, ücretsiz parkları var bu alanda. Ben burayı seviyorum tayinci olarak geldik bence imkanınız varsa öncesinde gelip görün