Merhaba hanımlar ünyede yaşayan varsa bilgilendirebilir mi şehir nasılıdr insanları nasıldır hastanesi nasıldır tayin almayı düşünüyoruz yalovayı özler miyiz diye korkmaya başladık iklimine ve şehir şartlarına alışır mıyız yoksa pişman olır muyuz ünyeliler lütfen yoruma ♥️🙏🏻