Mlkkrm pişiği bez yapmıyor olabilir mi, bir doktorunuza danıssanıx? Ben de bezden sandım ama enfeksiyondan, kullandığı bir ilaçtan veya gıdadan olabiliyor. Premium caredan molfix pure&softa geçtim sorun olmadı. Sık değiştiriyorum ve dokunan gıdaları takip ediyorum.
Bepanthol pişik oluşmaması için iyi. Kabarıklı tahrişli pişikte (mesela kimyon suyu verdiğimde bu oldu) de fito krem sürdüm sabah akşam bir günde geçirdi.