Beraninannesii Senazz11 Ben balayı hakkımı kullanicam bu yıl gidememistik . Yoksa benim eşimde götürmez 😅
Senazz11 Beraninannesii balayım pandemiye denk gelmişti bnde gidemedim şimdi gitsem 1 aylık bebekle nasl olck ki
Beraninannesii Yasemin-kckdgn Bebekler zorlamaz inşallah bizi benim bebegimde tam yaşında olacak temmuzun ilk haftası kurban bayramından sonra düşünüyoruz 😇
Babybloom Beraninannesii manavgat-> bodrum->rodos->bodrum->izmir->ayvalık Valla tatil mi olacak eziyet mi yaşayıp göreceğiz😂😂😂 Sadece rodosta otelde kalacağız, gerisi yazlık filan. 4gece 12bin
Beraninannesii Babybloom Karar vermek çok zor bebek olmasa sanırım bende bu şekilde yapicam. Bebek dostu doğa oteli yok efendim denize sıfır Aquaparkli derken bir türlü karar veremiyoruz benim beğendiğimi eşim eşimin begendigini ben beğenmiyorum 🥲
Umaykizim19 thecamellia Sakın Mustafa’nın kayfesi adlı kahvaltıcıya gitmeyin 🥹 inanılmaz pahalı … ve aç kalkarsınız
Hellobello Beraninannesii yarın antalya kemere gidiyoruz inş, kilikya palace göynük otelin ismi 15bine almıştık şimdi 25 oldu, eylül sonu da voyage sorgun otelini aldık 25 bine şuan 30 küsür olmuş.
EslemEva_23 Beraninannesii Bu yıl Allah nasip ederse Doğu Anadolu turu yapmayı planlıyoruz geçen yıl Karadeniz yaptık gayet güzel geçti kızım bir sorun çıkarmadı bu yıl ne oluyor Allah bilir 🤗
PoMomyy Beraninannesii haftaya Mısır Şarm a gidiyoruz oğlum ben eşim :) şuanlık uçak ve otel 30 civarı buldu bi miktarda orda harcarız bakalım