Rumeysa34 Aleyna_12 aslında merkez de sıkıntı çünkü en çok onları göreve gönderiyorlar 🥲 biz baykandayız
Aseliiimmm Baby12345 kooperatif, Bahçelievler, Yenimahalle en iyi yerleri.. Hayırlı olsun 2 yıldır siirtteyim
[silindi] Betmer Pervari ve Eruh’tan eminim, diğer bölgeleri de araştırmanızı öneririm. Tüm ilçeler arasından değerlendirecek olursanız da Pervari’nin tehlike derecesi daha yüksek. Rab’bim güzel kaderler yazsın, gönlünüze göre nasip etsin. 💐
Verammmm Biz de geçen yıl geldik Siirt’e merkezdeyiz lojmandayım ben konumu çok güzel her yere yakın lojmanların merkezde olursanız tercih etmenizi öneririm imkanları da güzel başta hiç sevmemiştim siirti ben pek sevilecek bişeyi de yok zaten de gezecek de bi yeri yok küçük bi şehir biraz fazla küçük bi şehir ama pek sıkıntısını da görmedim eşiniz merkezde ve komando da olursa aşırı deeecede görev oluyor ben özellikle yazdım eşimin yüzünü zor görüyorum bi gidiyor 1 ay gelmiyor çok sık görev oluyor o yüzden ben biran önce gitmek istiyorum merkezde ve komando şartları bunlar tabiki başka bi birimi bilemiyorum hakkınızda hayırlısı olsun 🌸
Aleyna_12 Balkiz12 merhabalar siirtte ev bakıyorum da Veysel karani mahallesi cok fazla cıkuyo acaba nasıl bir yer bilginiz varmı
Aseliiimmm Aleyna_12 orası merkeze bıraz uzak. Siirt in girişinde kalıyor hastane çarşı vs uzak tavsıye etmem. Arabayla yıne 10 dakıka falan ama arabasız zor sessız sakın bır yer evlerı çok güzeldir ama aldanmayıınnn 😂
Balkiz12 Aleyna_12 orası merkeze uzak kooperatif mahallesi olarak bakabilirsiniz hatta denk gelsek biz çıksak evden sizde girebilirsiniz isterseniz evim hastane karşısında büyük ama yeni binalar daha iyi olur cevrede var yıne kooperatifte
Aleyna_12 Balkiz12 ya bende bakıyorum ama kooperatif mahallesinde cok fazla ev denk gelemedim gibi bilginiz için teşekkür ederim. Siz ne zaman cıkıcaksınz