Aleyna_12 Siirt ne çok küçük, ne de çok büyük; ihtiyaçlarınızı maksimum seviyede olmasa da mutlaka karşılayabilecek bir şehir. Benim şehir merkezine gitmişliğim çok azdır. Memlekete gelip giderken uğrarız, bir de acil bir ihtiyacımız olduğunda eşimin karakolundan izin alması şartıyla gideriz. Eşim ilk olarak bir üs bölgesine atanmıştı; 1 yıl ayrı kalmak zorunda kaldık, ev açamadık, dilekçeyle ilçe merkezine geldikten sonra ancak gelebildim yanına. Bu durumu sadece bilgi amaçlı yazıyorum, moraliniz bozulmasın. Bizim ilk atamamızdı ve bekardı, evlilere genelde yardımcı oluyorlar diye biliyorum. Umarım her şey gönlünüzce olur. 🌺