Cicegi_brn Aleyküm selam çiçeğim ❤ aslında şöyle söyleyeyim batının gösteriş meraklısı, çıkarcı, menfaat düşkünü arkadaşlarına denk geldim hep ailem ve komşularımlaydım. Kazık yemeye doyduğum için kimseye meraklı olamıyorum malesef. Doğaya bayılırım umarım güzel geçer bende ilk evimden ayrılacağım oğlumun doğduğu büyüdüğü ilk adımlarını ilklerine şahit olduğum evden çok zoruma gidiyor ama hayatımız böyle geçecek Allah iyi insanlarla karşılaştırsın herkesi ❤