İnsanları sıcak kanlı . Bence farklı bir ülke gibi . Kültürü insanların bakış açısı farklı. İyi yönde tabi. Açık görüşlü güler yüzlü samimiler. Doğası havası çok güzel. Ama avm hastane yok. Hastane için Elazığa gidiliyor 2 saatlik yol. Feribotla karşıya geçiliyor keyifli de oluyor.