Cnsl123 ALLAH razı olsun heryere yazdim bi siz cevap verdiniz çok sağolun gerçekten ❤ şuan ankaradayım burda normal jandarma olarak çalışti hep ama komando jandarma raporu varmış ise baslarken inşallah cezaevine falan verirler diyoruz dış göreve gitme olmaz en azından diye normal komandolar galiba suriyeye nöbete falan gidiyormuş bi süre burda cezaevinde calisti hep birazda korumalık yapti umarım onun faydası olur eve gidip gelebileceği bi yer çıkar🙏❤ sizin ne acaba eşiniz şuan nerde çalışıyor tam olarak rahat mi yeri