Elazığ’da 2 büyük AVM bir küçük AVM var.Çalışma koşulları asker,polis için güzel.İnsanları mert,vatansever.Gezme yerleri birçok ile göre iyi.Merkezde 3 büyük yeşil alan var.Harput,Sivrice de vakit geçirmek için güzel.Yazın Hazar gölünde yüzebilirsiniz:)Şuan tek sorun depremden dolayı malesef kiralık ev yok denecek kadar az:(