ahsenerva_ Ahmthn. Tesekkur ederiim, Bende adanalıyım canım aslen erzincandayım şuan da sıcağı unuttuk ama alışkın sayılırız , hakkımızda hayırlısı olmuştur inşallah 🌸
Dorukbebekk Zehrosunsal merhaba ama çok kötü dediler ev yzuu kolay kolay göremiyormus personeller öyle mi. Eşiniz mi orda görev yapıyor
Zehrosunsal Dorukbebekk yok biz licedeyiz arkadaşımız var Silvan da maa kopekci bizimkiler seninki normal tim personel i mi
BeyzaNur01 Zumra-esma30 Merhaba biz de bitlis’teyiz Marmaris gibi bir yerden bitlis’e gelmek bayağı bir zor olur çok bir beklentiniz olmasın küçük kendi halinde bir yer ben Mutki ilçesindeyim köy yani köyden bir farkı yok
Hmyra06 Bhrcnr-44 Biz merkezdeyiz jandarma çalışma durumu nasıl bilmiyorum ama eşim piyade de rahatız çok şükür