berkinannesi_ selambensid bingöl merkezdeyiz lojmandayız biz küçük nezih bir şehir gezilecek pek yeri yok hastane açısından da iyi değil
berkinannesi_ selambensid pek bilgim yok o konuda ya 1 yıldır burdayım merkezi biliyorum diğer yerler köy gibi olduğunu duymuştum sadece hakkınızda hayırlısı olsun🙏
Ahmthn ahsenerva_ hakkınızda hayırlısı olsun inşallah ulaşım konusunda çok rahat ama çok sıcak terden ilk sene çok rahatsız olabilirsiniz yapış yapış hissettiriyoen güzeli tatil için deniz kenarı bi yer aramaya gerek yok deniz elinin altında yapraklıkoy favorimçocukla anca sahil olan yerlere gidebilirsin çok güzel koyları var 😊
ahsenerva_ Ahmthn. Tesekkur ederiim, Bende adanalıyım canım aslen erzincandayım şuan da sıcağı unuttuk ama alışkın sayılırız , hakkımızda hayırlısı olmuştur inşallah 🌸