Mrvln25 4-5 günden sonra iyice öğrenmişti kızım çiş meselesini. Şimdi de hemen kendi gidiyor. Geceleri de yapmıyor. Çişe gitmeyi seviyor. Kaka konusu hâlâ problem. Sürekli götürüyorum dünden beridir ama yapmıyor. Siz daha yolun çok başındasınız o kadar da kötü değil bence durumunuz. 1 haftaya anca alışıyorlar. Ay olarak tam zamanları olduğu için beze dönüp başa sarmak hiç istemedim. Tuvalet eğitimi anne için sabır sınavı adeta 🥲🫠