Elaa11 Gryffindor bende çok sınır oldum ınanın.. çok moralım bozuldu.. başka öyle absürt bır davranışı yok oğlumun kız gıbı olacak ama anlamıyorum ınsanları
Deletedmom_68 Laydaren Yok o sessiz sakinin bir tınısı var. Yazar orada pasif demek istiyor ki Tuna pasif bir çocuk değildir annelikten bağımsız söylüyorum 😄 Maşallah öğrensin müstahak onlara😂
Laydaren Deletedmom_68 Tuna’nın o sessiz sakin tınıya şöööööyle sessiz sakin bir bakış atıp 😌çaaat orta parmak göstermesi 🖕🏻 ve tekrar 😌. Bilirsin bu orta parmak bakışını. Hayallerdeki çocuk♥️
Elaa11 2-prensannesi yarın oburgun kımseye muhtaç olmasın oglum kendı ısını kendısı de gorebılmelı.. maşallah evladınıza çok güzel yetiştiriyorsunuz 🧿🙏🏼
2-prensannesi Elaa11 bende aynı düşüncedeyim kimseye muhtaç olmasın kendi işini kendisi görsün yarın bir gün evlendiği zaman eşine yardımcı olsun isterim hep
Blueandpurple72 Böyle diyenin ağzına edin! Çocuğun bilinç altına sokuyorlar ne güzel yetiştirmişsin arkadaşım tebrik ederim umarım bende o şekilde yetiştiririm. Lütfen müsade etmeyin gerekirse tersleyin. Şuan o çocuk cinsiyet bile bilmez işliyorlar öyle diyerek büyüyünce acaba mı? Diyorlar nerden biliyorsun dersen yeğenim de yaşadık 18 yaşında hala onun sorununu yaşar
Elaa11 Blueandpurple72 uyaracağım bundan sonra çok haklısınız.. kendılerı çocuk yeyıstırmeyı bılmedıgı ıcın benım yetıstırmemi elestırıyolar
Elaa11 Laydaren illa yaramazlık mı yapmalı hırçın mı davranmalı bılmıyorjm.. ınsanları anlamak ne zor
Laydaren Elaa11 Ah hayır. Keşke her çocuk sizinki gibi olabilse. Umarım ben de o şekilde yetiştirebilirim😊
Blueandpurple72 Elaa11 İşlerine baksınlar höt höt olup milletin canını yakacağına kibar bir beyefendi olsun
Venussmom Elaa11 problem oğlunuzda değil, çevrenizi değiştirin! Ne demekmiş kız gibi? Kızlığın aşağılanacak bir yanı mı varmış?! maşallah ne güzel yetiştirmişsiniz, kibar beyefendi bir evladınız olmuş. Onlarınki gibi öküz oğlunuz olacağına, kız gibi olsun!
SCerenY Elaa11 toplumca o kadar kaba insanlar olduk ki 3 yaşında çocuğun kibar konuşmasını kıza benzetiyoruz. Yazık valla be diyim… bence siz böyle devam edin kız gibi diyenlere de ormanda ayı yetiştirmiyoruz gayet normal konuşuyor oğlum diyin bir daha bişey söyleyemezler 😂