Elaa11 hayir tabikii. Keşke toplumdaki tüm erkekler böyle naif, kibar olsa. Oğlum 2 yaşında. Sürekli yapar mısın, verir misin gibi rica cümleleri ile konuşturuyorum üstüne basa basa. Toplum ne yazık ki kaba saba, höt söt insanları “erkek” gözüyle görüyor. Alışmışlar çünkü 🤦