Alparslan5644 Merhaba anneler. Bende 23 yaşındayım 2 buçuk yıllık evliyim 4 ay 22 günlük bebeğim var . Ben siirtli eşim Malatyalı evimiz Malatya da şu an siirtteyiz 2 hafta sonra hayırlısıyla evimize gidiyoruz.😊
Mihra-07 Defnenin-annesii Defnenin-annesii Antalya’da oturuyorum 33 yaşındayım 13 kızım 6 oğlum ve 56 günlük kızım var
Kocamdaaakocammm Defnenin-annesii Bende memnun oldum cnm 💖 amin sağol cnm Rabbım tüm evlatlarımızı bağışlasın inşallah 🙏❤️
incitomm ruveydaensar tamam tamam kız unut gitsin yazımı silmisler zaten 🤩 iyi niyetle yazdım ama etkilenen çok olurdu İyiKi silinmiş senide üzmek istemem ♥️
Defnenin-annesii Lovely_mk Memnun olduk canım 🌸🫶🏻 ay ikiz çok güzel Allah bağışlasın 😍 güzel olduğu kadar zordur da ama dimi? Kolaylıklar dilerim ☺️
Lovely_mk Defnenin-annesii çok teşekkür ederim bende memnun oldum 🌸 zor elbette ama bir gülüşleri ile tüm yorgunluk gidiyor çok şükür 💙
Defnenin-annesii Aselsmar Benimde ailem uzakta ilk çocuğum 20 günlükten beri tek başıma bakıyorum gerçekten çok zormuş. Sağlık olsun napalim kolaylıklar dilerim 🌸 memnun oldum 🫶🏻☺️