Alse35 bende de ayni sorun var fakat soyle bir durum var benim kizimin bezini her aldigimda kakali yani cok kaka yapiyorm doktorda cok kaka yaptigi icin pisik oluyordur dedi bi tiroidlere bakalim o mu yuksek veya dusuk dedi onda da sorun yok her alt acmada pisik kremi suruyoruz artik bunaldim cocuga uzuluyorum kucucuk cildine surekle krem surmek iyi degil hemen pisiyor yavrucak doktorda krem onermekten baska birsey demiyor islak mendil yerine pamuk kullan veya yika diyorda her zaman her yerde nasil yapalim sizi cok iyi anliyorum