Hanımlar bebeğimin pişik sorunu var geçiyor diyorum bir daha pişik oluyor. Doktorun verdigi kremler tam gecirdi bitti derken sabaha bir daha pisikle aciyorum gozumu. sleepy kullandim iyi gelmedi simdi molfixteydm sanirim oda iyi gelmiyor onuda degistiricem. Bez onerisi olan var mi pisik yapmayan kullanip memnun kalan?