3prenses_annesi Mihrammmm Aramaya rapor param yazıyorum aşağı doğru in 4a 4b işgöremezlik ödemesi görme
Mihrammmm 3prenses_annesi merhaba ben çalışmıyordum ama. Çalışmayan annelere de ödeniyor ya emzirme parası sanırım tek seferlik ben ondan bahsediyorum