3prenses_annesi Selam kızlar doğum sonrası emzirme ödeneğinizi nasıl aldınız? Benim e-devlette görünüyor direk ptt den alabiliyormuyuz?
Filiz2 3prenses_annesi e devlet Üzerinden bankanizi tanimlayin otomatik olarak hesabınıza yatsın ben öyle yaptım
3prenses_annesi Sevda48 Benim edevletten göründü ben çalışamaz raporluyum o ayrı yattı onun sayesinde sanırım emzirme ödeneği çıktı
Filiz2 Sevda48 analık raporundan önce yatiuor sgk tarafından herhangi biyere basvurmuyorsujuz iş yerinizde raoorunuzu sgk bildirdikten sonra emzirme ödeneği ve analık rapor parası yatiyor
Filiz2 3prenses_annesi rapor 2 pqrcada mi yazıldı benin 2 parçada yazıldı ben doğuma 1 ay kala ciktim 5 ocaktan 8 şubata kadar 1 parti aldim ondan sonra 27 nisana kadar süreci aldim yok daha yatacak bu arada maaşınız düşük mü az yatmış benim 8 bin civarı yatti ilk Sefer de ikinci yatış 18 civarında
Filiz2 3prenses_annesi evet yansır hesabınıza en kısa zamanda izinler bitince calisacakmisiniz yoksa ücretsiz izin mi