Agness Ölüdeniz yolunda Pink Palace diye bi otel var . Muhtemelen 3 yıldız felan ama , o bölgeye göre çok pahalı olacağını sanmıyorum.hisaronune bikac dk, kayakoye 10,15 dk, Ölüdenize de 5 dk ya ARABAYLA inersinz
Balbebeginannesiiii Benvekizim biz jelebekler vadisinin tepesnde biyer var kamp alani orda kalmstik oludenize cokk yakin. Cok memnun kaldik yenekleri harikaydi tertemiz biryer bakayim adini bulablrsem yazarm oraya gdeblrsnz
Balbebeginannesiiii Benvekizim ismini bulamadim 😒 ama orda biyerin muhtarydi isleten galiba oyle hatirliyrm