Iki_pasa_annesi biz ilk banyosunu kilo almaya baslayınca yaptırdık. Dogum kilosundan vermeye basladı sonra tekrar dogum kilosuna döndügü gün yıkadık. Zaten tam göbeginin düstügü zaman olmuş oldu. Yasadigim yerde boyle uygulama yapiyorlar; bebek zaten zayifliyor enerjisini banyo yapip isinmaya calismayla harcamasin cunku oyle daha cok kilo verir. O yuzden dogum kilosunu yakalar yakalamaz banyo ya evet diyorlar