neslyyy birkuzuannesi benimkide öyle canım baş çevresi normal ilerliyorsa sıkıntı yok 15aylık oğlum başında 49cm felan sanırım 18aya kadar kapanır dedi doktor ama yine kontrol ederiz dedi bişe olmaz inşallah
Nisaeyluls findikannesi aynısınıda bana dedi ya yarın kendi doktoruna goturucem bu hemşireler hepmi aynı arkadaş vallahi içim içimi yedi
findikannesi Nisaeyluls aslında ben doktora sordum sorun yok dedi kapanır dedi inanın içim hiç rahat degil devamlı dua ediyorum zamanında kapansın diye
Nisaeyluls birkuzuannesi findikannesi 18 aya kadar kapanırmıs eğer baş cevresi ölçümü iyi çıkmasaydı norolojiye yollicam dedi allahtan ole biseyimiz yok cok sukur
Esraliasaf birkuzuannesi hangi sağlık ocağı bana da aynısını dediler sadece insanı koekıtmaktn başka bişi yaptıkları yok korkma canım 2 yaşına kadar kapanıyormuşş
Nisaeyluls findikannesi bugun kendi doktorumuza gittim doçent bi doktor hemşire böyle böyle dedi dedim desin dedi hocam 13 aylık boyle normalmi dedim evet gayet normal 18 ay hatta 2 yasına kadar yolu var sıkıntı yapma dedi kapanmak üzere ayrıca dedi