findikannesi
Canım gittik doktora, acıbadem hastanesinde bir profesöre. Kontrol etti evet açıklık var ama test sonuçlarını görelim bi dedi. Kan testi verdik, o testte demir d vitamini vs bütün değerlere bakıldı. Doktor d vitamini eksikliğinden şüpleniyordu, d vitamini eksikliğinde bıngıldak böyle olabiliyormuş. Sonuçlar gelince d vitamini yüksek çıktı aksine. Doktor da korkulacak bir şey yok. 18 aya kadar zamanı var, bazen genetikte olabiliyor dedi.🙏