Heaven22 ben Akbankdan yaptırdım belli bir miktar heray kredi kartımdan çekiyorlar miktarı eşimin ve benim ayrı ayrı var dolar üzerinden hesaplanıyor kaybımız olmamış oluyor herhangi bir akbanka git dolar bazlı hayat sigortası yaptırmak istedğini söyle yardımcı olurlar bes e filan sakın girme hatta TL üzerinden hiçbirşeye girme atarsın atarsın paran çöp olur çünkü tl her geçen gün biraz daha değer kaybediyor bundan ötürüde enflasyon yaşıyoruz zaten biz bir de vadeliye koyduk ondada TL yatırıyorsun ama tl nin değeri düşerse kur farkını da faize ekliyorlar paran gene değer kaybetmemiş oluyor bunu da gittiğinde bankayla görüşebilirsin onda da en iyi faizi ziraat yapıyor